Урок української мови в 2-Б класі: подорож у світ спільнокореневих слів
Урок української мови в 2-Б класі: подорож у світ спільнокореневих слів
13 березня в 2-Б класі відбувся незвичайний урок української мови, який перетворився на захоплюючу подорож у світ спільнокореневих слів. Учителька початкових класів провела урок на тему: «Спільнокореневі (споріднені) слова».
- Мета уроку:
- ознайомити учнів з поняттям «спільнокореневі слова»;
- навчити групувати предмети за видовими та родовими ознаками;
- формувати вміння розрізняти предмети за формою та кольором;
- поповнювати словниковий запас учнів;
- розвивати творчий потенціал, логічне мислення, мовленнєві здібності та фантазію дітей;
- виховувати любов до української мови та природи.
Урок-подорож розпочався з "Криголама" та роботи з цеглинками, що допомогло створити позитивну атмосферу. Подорожуючи країною "Мова", учні поринули у світ інтегрованих знань, де мовно-літературна галузь перепліталася з природничою.
Віртуальна подорож була наповнена різноманітними інтерактивними завданнями:
- Метод "Гронування" (вагончики зі словами).
- "Мозковий штурм".
- Гра "Яке слово зайве" (поділ слів на склади, за місцем проживання, за ознакою).
- "Інтерв'ю" та "Мікрофон" (правила поведінки в лісі).
- Завдання від білочки (розкладання слів по кошиках).
- Робота з діалогом та в групах (складання речень з листочків).
Підсумком уроку стало виписування спільнокореневих слів з тексту та гра "Тепер я знаю що...".
Учні оцінили свою роботу на уроці за допомогою кольорових цеглинок.
Цей урок став не лише джерелом нових знань, але й чудовою нагодою для розвитку творчих здібностей та любові до рідної мови.