Педагогічна рада у формі рольової гри: "Особливості організації освітнього процесу в умовах креативної освіти"
30 жовтня 2024 року в нашому ліцеї відбулася педагогічна рада у незвичайному форматі – рольової гри.
Тема засідання. "Особливості організації освітнього процесу в умовах креативної освіти",
яка є надзвичайно актуальною у сучасних умовах.
Для активної участі педагогів було організовано поділ на три групи за допомогою символічного прислів’я:
"Навчання – світло, невчення – пітьма".
Проекти учасників:
1. Група "Учні"
Учасники представили проект "Школа креативності" з точки зору школярів. Вони розкрили свої уявлення про те, якою має бути сучасна школа: інтерактивні заняття, використання цифрових технологій, більше творчих проектів і свободи у виборі способів навчання. Учні висловили, що їм важливо почувати себе почутими та мати можливість брати участь у створенні навчального середовища.
2. Група "Батьки"
У своїй презентації батьки звернули увагу на емоційний стан дітей у школі. Вони наголосили, що школа креативності має не лише навчати, а й створювати комфортне та безпечне середовище. Особливий акцент зробили на важливості співпраці між вчителями, учнями та батьками для розвитку гармонійної особистості.
3. Група "Вчителі"
Вчителі представили своє бачення Школи креативності, наголосивши на важливості поєднання навчання та виховання. Вони запропонували впроваджувати інноваційні методики, що стимулюють критичне мислення, розвиток комунікативних навичок та творчості. Учителі нагадали, що їхня місія – не лише давати знання, а й надихати учнів.
Результати педагогічної ради:
Засідання продемонструвало, наскільки важливо враховувати думку кожної сторони освітнього процесу – учнів, батьків та педагогів. Усі пропозиції будуть враховані у подальшій роботі ліцею для впровадження елементів креативної освіти.
Дякуємо учасникам за активність та цікаві ідеї, які стануть основою для нових проектів у нашому навчальному закладі!